- Etusivu
- Ajankohtaista
- Vuoden 2016 asiakastyytyväisyys parempi kuin hyvä!
Vuoden 2016 asiakastyytyväisyys parempi kuin hyvä!
Olemme käyneet läpi vuoden 2016 asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia. Teimme vastaavan kyselyn myös vuodelle 2015, minkä tuloksena oli asteikolla 4,67 / 5. Menneen vuoden 2016 asiakastyytyväisyyskyselyn tulos oli 4,56 / 5. Emme anna pienen notkahduksen lannistaa. Onhan tämä silti erittäin hyvä tulos! Kiitos vielä kerran kaikille kyselyyn vastanneille.
Otteita kommenttikentistä:
- Ystävällinen ja asiallinen.
- Reippaita!
- Ripeää ja aktiivista.
Asiakaspalvelun lisäksi myös käyttöönotoista on voinut kommentoida:
- Maallikkokin ymmärtää mistä on kysymys ja OneWayn kaverit ymmärtävät mitä maallikko haluaa.
- Välillä tulee hikkoja, kun verkkolaskun lähettäjät laittelevat vääriä tietoja oikeisiin paikkoihin... Niistä selvitään aina nopeasti OneWayn avulla. :)
Muistathan, että voit antaa meille edelleen palautetta yhteydenottolomakkeen avulla täältä.
Projektipäällikkö, jonka tehtäviin kuuluu EDI/OVT-projektit, koodaus, erinäisten esineiden säilyttäminen työpöydällä jne. Lauantaisin pyrkii käymään Seinäjoen naapurissa kuulahippastelemassa, keskiviikkoisin squashissa ja perjantaisin sählyssä.