24.01.2022 07:00

Pyysimme jälleen asiakkaitamme arvioimaan toimintaamme ja tällaista viestiä saimme

Loppuvuodesta 2021 oli aika kysyä laajemassa vuosittaisessa asiakasyytyväisyyskyselyssä mitä mieltä asiakkaamme meistä ovat. Näiden tulosten pohjalta olemme arvioineet onnistumistamme ja luoneet kehityssuunnan tulevaan toimintaamme. Saimme vastauksia 113 asiakkaalta ja näin ollen kyselyn vastausprosentti oli 14,39%. Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita. Käydään tulokset läpi. 

 

Asiakaspalvelun taso

94 % vastaajista on sitä mieltä, että OWS:n asiakaspalvelun taso on kiitettävä tai erinomainen. 

Viisiportaisella asteikolla pyysimme asiakkaitamme arvioimaan, kuinka sanomanvälitysoperaattorille ja integraatiokumppanille merkityksellisimmät toimintatavat toteutuvat OWS:n toiminnassa:

nopeaa 4,4 
ystävällistä 4,6
luotettavaa 4,6
joustavaa 4,4
aktiivista 4,2
asiantuntevaa 4,6
kasvollista/läheistä 3,7

 

Mahtavista tuloksista huolimatta haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme. Olemme kirjanneet strategiaan kasvollisen asiakaspalvelun. Yrityksemme nettisivuilla sekä visuaalisisissa materiaaleissa esiintyy oma henkilökuntamme. OWS:n tukipalveluista vastaa tutut henkilöt ja jokaisella asiakkaalla on oma yhteyshenkilö niin myynnissä kuin tekniikan toteutumisessa. Jatkamme edelleen näihin asioihin paneutumista.

Asiakaspalvelumme yleisarvosana oli erinomainen 4,3 / 5. 

 

Luottamus ja asiantuntevuus arvossa

OWS:n palvelut toimivat luotettavasti, sai arvosanakseen 4,6 / 5. Toimintamme tavoitteena on olla luotettava integraatiokumppani sekä sanomanvälitysoperaattori asiakkaillemme. Luottamus on yksi arvoistamme.

Asiakaspalvelu on asiantuntevaa, sai arvosanakseen 4,6 / 5. Arvoistamme osaaminen ja motivaatio näkyvät asiantuntevana palvelunamme. 

Molemmissa kysymyksissä kasvua viime vuoteen on tapahtunut 2,2%. Erinomaisista tuloksista huolimatta haluamme edelleen kehittää ja ylläpitää luotettavuuttamme ja olla asiantunteva kumppani asiakkaillemme. 

 

Palveluiden Suomalaisuus

93,7 % asiakkaistamme pitää tärkeänä tai erittäin tärkeänä sitä, että OWS:n palvelut tuotetaan Suomessa. Lisäksi 84,7 % asiakkaistamme pitää tärkeänä myös sitä, että OWS on suomalainen perheyritys.

 

 

Net Promoter Score 69

nps ows

NPS (Net Promoter Score) on vertailukelpoinen mittari siitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat yrityksen tuotteita/palvelua ystävilleen ja kollegoilleen. Nollatulos kertoo siitä, että puolet yrityksen asiakkaista suosittelisi yritystä. Yli 50 pisteen tulos on erinomainen. OWS:n NPS-arvo on 69.

 

"Mahtavaa henkilökuntaa!" ja muita vapaita kommentteja OWS:n asiakaspalvelusta

Saimme vapaita kommenteja myös mukavasti! Poimimme tähän muutamia: 

 

"Asiakaspalvelu on juuri sellaista kuin operaattorilta toivoa saattaa. Niin kuin paras kaveri, johon voi luottaa ja jonka puoleen aina ensimmäisenä on kääntymässä, kun mainitaan EDI missä yhteydessä vain."

 

"Asiakkaan tarpeet huomioon ottavaa ja ripeää. Selvitätte avoimet asiat varmasti."

 

"Tällä hetkellä nopein, luotettavin ja tehokkain meidän organisaation it-kumppaneista."

 

Kiitämme kaikkia asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneita. Erityiskiitos myös mahtavalle OWS:n henkilökunnalle, joka palvelee asiakkaitamme päivittäin arvojemme mukaisesti ja lunastaa asiakaspalvelun lupaukset. 

 

Tutustu EDI-operaattori kokemuksiin

Jätä yhteydenottopyyntö

 

Jukka Sippola

Liiketoimintajohtaja ja samalla kädet savessa käytännön sanomaliikenteen tehtävissä. Kokonaiskuvan ja henkilöstöjohtamisen lisäksi hallinnassa EDI-projektit, integraatiot ja tullisanomaliikenne. Erityisenä vahvuutena prosessien järkeistäminen ja raportoinnin kehittäminen. Vapaa-aika kuluu perheen kanssa, kalastellessa, mökkeillessä sekä musiikin, liikunnan, penkkiurheilun ja ruoan laiton parissa.